Pe data de 11 mai 2022, în cadrul Facultății „Relații Economice Internaționale” a ASEM, a fost organizată o lecție publica cu invitați speciali de la Direcția Promovarea Imaginii de Țară, a Agenției de Investiții a Moldovei, cu prezentarea: „Rolul Brandului de țară în promovarea imaginii RM”.
Speakerii evenimentului:
– Irina Tolstousov – Șef Direcție Promovare Imagine de țară;
–Valeria Tamasciuc – Specialist principal, Direcție Promovare Imagine de țară
Subiectele abordate:
– Rolul Agenției de Investiții în economia națională;
– Alegerea simbolului Pomul Vieții drept Brand de țară și specificului acestuia;
– Adaptarea Brandului de țară la tendințele internaționale;
– Hexagonul unui Brand de țară;
– Rolul evenimentelor publice organizate de Agenție în vederea promovării Brandului național și atragerea ISD;
– Clasamentele internaționale și locul Moldovei în acestea.
La final studenții au avut posibilitatea de a adresa întrebări, iar discuția a fost productivă și interesanta.
The post Lecţia Publică cu genericul „Rolul Brandului de țară în promovarea imaginii RM” appeared first on ASEM.